Velik naziv oglaševalske osebnosti v letu 2022 prejme velik strateg Mitja Tuškej, ki že več kot 35 let sooblikuje marketinško stroko.
SOZ podeljuje nagrado – oglaševalska osebnost, za izjemen dosežek ali prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke.
Ta naziv v letu 2022 prejme Mitja Tuškej. Mitja je eden največjih strokovnjakov brendinga v regiji. Svojo kariero je začel na mestu direktorja v sektorju za plan in analize, nato pa se je pridružil agenciji Formitas, kjer sodeluje in ji je predan že več kot 30 let.
»Znamka nima svojega objektivnega obstoja, znamka je le zbir percepcij, ki jih v svojih glavah nosijo potrošniki«
Na eni od okroglih miz je tudi povedal, da obožuje podatke in raziskave. Njegov moto pa je stavek Suzan Fournier: »Znamka nima svojega objektivnega obstoja, znamka je le zbir percepcij, ki jih v svojih glavah nosijo potrošniki«. Ta moto ga spremlja skozi celotno njegovo kariero.
FOTO:SOZ