Z obdarovanjem svojih zaposlenih, rednih strank in poslovnih partnerjev pokažete posebno vrsto spoštovanja oziroma potrditve, da so tudi oni zelo veliko pripomogli k vašemu poslovnemu uspehu. Vsekakor pa ni vseeno, kakšna poslovna darila podarjate. Če ljudi okoli sebe obdarujete z neuporabnimi in cenenimi izdelki, ki ste jih izbrali kar mimogrede, bi bilo celo bolje, da jim ne podarjate ničesar.

Izbrana promocijska darila morajo biti uporabna ter kakovostna. Ne smejo biti preveč osebna pa tudi ne predraga. Podarite nekaj, kar bo odlično pripomoglo tudi k reklamiranju vašega podjetja oziroma blagovne znamke.

Najpomembnejši del promocijskega obdarovanja

Ključnega pomena v primeru promocijskega obdarovanja je zagotovo temeljit razmislek o tem, kaj podariti poslovnemu partnerju, strankam, zaposlenim. O tem naj ne odloča zgolj direktor ali tajnica podjetja, temveč naj se zbere še čim več predlogov zaposlenih.

Pri izbiri promo darila je treba čim več pozornosti nameniti namenu, smiselnosti in navadam obdarovancev. Spoštovati je treba nazore, prepričanja, običaje in ne nazadnje tudi kulturne prakse obdarovanih. V Španiji na primer izjemno cenijo promocijske izdelke domače obrti.

Najprimernejši čas obdarovanja v podjetjih

Podjetja večino poslovnih daril podarijo decembra – ob izteku poslovnega leta. Ker se v tem času podarjajo tudi druga darila, pogosto poslovna darila ne dosežejo takšnega učinka, kot bi si želeli.

K sreči imate v podjetju za obdarovanje zaposlenih še številne druge priložnosti, na primer ob večjih prelomnicah podjetja, ob ogledu ali obisku podjetja, ob obletnici ustanovitve podjetja, ob podpisu pomembne pogodbe.

Razlika med promocijskim, poslovnim in protokolarnim darilom

Na splošno poslovna darila ločimo na:

  • poslovna: namenjena so poglabljanju že obstoječih partnerskih odnosov. Z njimi torej negujete in vzpostavljata poslovne odnose. Izmenjujete si jih ob posebnih prelomnicah podjetja.
  • promocijska: z njimi predstavljate svoje podjetje, izdelke. V primerjavi s poslovnimi in protokolarnimi darili so praviloma nižjega cenovnega razreda. Podarjajo se potrošnikom in potencialnim poslovnim partnerjem.
  • protokolarna: izročajo se po posebnem protokolu. Navadno vzbujajo veliko mednarodne pozornosti. V to kategorijo daril na primer sodijo seti kristalnih kozarcev, babuške, čebelnjak, narodna noša.

Moč promocijskega obdarovanja

Promocijska darila imajo pred tradicionalnimi oblikami oglaševanja številne prednosti. Ste sploh kdaj že razmišljali o tem, kako veliko moč ima lahko primerno izbrano promocijsko darilo? Takšna oblika reklamiranja vašega podjetja je v resnici najprijaznejša in tudi cenovno najdostopnejša.

Lahko rečemo, da poslovna darila na sploh predstavljajo unikatno obliko oglaševanja. Z darilom pokažete skrb in cenite odnose, ki jih imate z zaposlenimi, strankami, poslovnimi partnerji in drugimi. S tem na učinkovit način gradite svojo blagovno znamko.

S promocijskimi darili torej lahko na sila preprost in učinkovit način širite prepoznavnost svojega podjetja. Pomagajo vam pri vzpostavljanju in ohranjanju dolgoročnih poslovnih odnosov. Z njimi posredujete pozitivno sliko svojega podjetja. Več kot 70 % prejemnikov promocijskih daril čuti večjo naklonjenost do podjetja po prejemu darila. Tudi slednje zelo jasno pokaže na njihovo veliko moč.

Seznam najbolj priljubljenih promocijskih daril

Če ste na področju obdarovanja s promocijskimi darili začetnik, je najbolje, da najprej raziščete, katera so v tem hipu najbolj priljubljena. Daleč na vrhu seznama boste našli promocijska oblačila, kot so brezrokavniki, jakne, majice, hoodiji. Zelo priljubljena izbira so tudi promocijske kape različnih vrst.

Odlična odločitev so tudi manjši pripomočki, denimo USB ključki, etuiji za telefone in druge pametne naprave, kemični svinčniki, promocijski dežniki, rokovniki. Dober vtis na zaposlene, stranke in na poslovne partnerje boste naredili tudi v primeru, če se odločite za skodelice in vedno uporabne vrečke iz blaga. Še tako majhna pozornost, ki je dobro načrtovana vnaprej, lahko med vami in obdarovancem zgradi zelo močno vez.

Kakšno izvrstno idejo mimogrede lahko najdete tudi na spletnih straneh ponudnikov promocijskih izdelkov. Pametno jim je slediti, saj se prav vsako leto pojavi kakšen nov izdelek, ki je vreden nakupa. Že vnaprej si pričnite pripravljati seznam izdelkov, v načrt pa ne pozabite vključiti, koliko denarja boste vložili v projekt promocijskega obdarovanja.

Ker metoda promocije ne krepi zgolj poslovnih vezi, temveč izboljšuje tudi splošni vtis o vašem podjetju, se vam še toliko bolj splača na tem področju dovolj potruditi. Še danes pričnite razmišljati o tem, katera promocijska darila bi lahko podarili ob naslednji priložnosti. Izberite takšna, s katerimi boste gradili trajne in trdne odnose s strankami, kar pa je seveda ključno za vaš dolgor

Komentarji