Odgovor na vprašanje »Ali avtomobil izdaja tvoj značaj?« se glasi »definitivno«. Že sami proizvajalci avtomobilov nam dajo to možnost. Vsaka malo bolje poznana znamka ima veliko različnih modelov avtomobilov. Če pa željenega ni pri eni znamki, bo definitivno pri drugi. Trg dandanes stremi k temu, da bi bile izpolnjene vse želje še tako zahtevnega kupca. Posledica temu je nenehno dodajanje novih modelov. Oseba, ki se na avtomobile spozna »tako, tako«, bi bila ob paleti npr. Mercedesovih modelov 2017 verjetno osupla, saj je Mercedes v zadnjih letih njihovi floti dodal po mojem mnenju kar preveč avtomobilov. Vsaka znamka nato kupcem ponuja še vrsto različnih paketov opreme in drugih dodatkov, da bi le čim bolj ugajali kupcu. Kot zanimivost lahko povem, da ta, na prvi pogled nedolžna dodatna oprema, pri nekaterih luksuznih avtomobilih lahko stane tudi do 80.000 €. Za ta denar bi lahko kupili kar osem osnovnih Renault Clio vozil!

Če začnemo pri mladih, že pri njih avtomobil nekoliko izdaja značaj. Treba je upoštevati dejstvo, da večina mladih še ni zaslužila njihovega glavnega življenskega dohodka, zato je njihova izbira avtomobilov omejena. Vseeno pa lahko sklepamo marsikaj. Torej, avtomobili mladih so bolj ali manj starejši, cenejši avtomobili. Če gledamo rang novih in rabljenih avtomobilov do 10 tisočakov, je izbire veliko. Mladeniči, ki se hočejo »pokazati« puncam in prijateljem, bodo najbrž kupovali bolj športne avtomobile in jih po potrebi še predelali, da bodo ti še glasnejši in bolj opazni. Takšnemu karakterju ustrezajo tudi malo starejše rabljene limuzine nemških proizvajalcev, kot so BMW, Audi ter Mercedes. Na drugi strani pa se bodo nekateri mladostniki želeli čim bolj zliti z okolico z nakupom povprečnih avtomobilov. Potem pa imamo tu še kakšnega, kateremu je pomembna varnost na cesti in bo zato kupil kakšen večji avtomobil, kateri prenese močnejše trke. Za nasprotni primer, ob trku z enim od malčkov npr. Renault Twingom imamo zelo malo možnosti za preživetje, saj ima najnovejši model motor zadaj, pred voznikom je le kakšnih 30 cm plastike in po možnosti nekaj kovine. Sami si lahko predstavljate, kaj se zgodi ob trku v neko drugo vozilo.
 

Vir: limuzine.antropoti.hr

Ljudje v srednjih letih po navadi vozijo kakšnega enoprostorca, SUV-ja ali pa večjo limuzino ali karavana. Vse to zaradi prostornosti in otrok. Dandanes proizvajalci tudi v teh segmentih ponujajo veliko izbire. Za »važiče« je primeren kakšen Porsche Cayenne (rabljeni so neverjetno poceni). Na drugi strani pa proizvajalci ponujajo celo goro cenejših enoprostorcev. Tukaj so močni: Ford, Volkswagen group in Renault. Če ima družina le nekoliko več sredstev, je velika verjetnost, da bo oče poleg družinskega avtomobila imel še enega »za dušo«. Ta je po navadi športni dvosed. V mislih imam Porsche 911, Maserati GranTurismo, Lexus RC, mogoče kakšen Ford Mustang in podobno. Seveda so tudi posamezniki, ki sežejo po Ferrarijih in dražjih športnikih. Pri teh avtomobilih barva pove veliko o tem, koliko želimo biti opaženi. Rdeč Ferrari je definitivno bolj opazen od črnega.
 

Vir: avto.info

Še zadnja skupina ljudi pa so starejši in upokojenci. V Sloveniji smo sicer navajeni, da starejši vozijo podobne avte kot mladina (Clio, Golf…), vendar je v tujini zgodba lahko popolnoma drugačna. Naj opišem svojo izkušnjo iz Amerike. Bil sem na sončni Floridi. Imel sem namreč sestanek pri enem od »car dealerjev«, kjer so prodajali Bentleye, Rollse, Maseratije, Jaguarje in mogoče še kakšno luksuzno znamko. Mimgrede, takih »car dealerjev« je tam toliko, kot pri nas Mercatorjev. S prodajalcem sva se zapletla v debato glede starejših kupcev. Povedal mi je, da še sam ne more verjeti, koliko gospodov, starih 70 let in več, pride in si kupi superšportnika s 500 konji. Razlog temu je, da je kot mlad in mož srednjih let neprestano delal in investiral, sedaj pa žanje svoje uspehe in se more »izživeti« ter želi zapraviti nekaj denarja. Saj veste, pravijo, da se moraš enkrat v življenju izžurati. Če to ni v mladosti, pa v starosti, po možnosti s sinje modrim Maseratijem GranTurismo.
 

Vir: digitaltrends.com

 

N. P.

Komentarji