Ko se zunanje temperature začnejo spuščati, nastopi čas za zimske spremembe: topla oblačila, nove oblike rekreacije, menjava pnevmatik na avtomobilu…Ste ob tem morda pomislili tudi o zamenjavi dobavitelja električne energije?

Če funkcijo dobavitelja električne energije preslikamo na zimski oblačili kapo in šal, pridemo do nekaj na prvi pogled nepovezanih podobnosti: pri kapi in šalu je ob vsakoletnih novih modnih zapovedih na koncu  najpomembnejše, da za nas opravita predvsem funkcijo, zaradi katere ju vzamemo iz omare – da nas zaščitita pred mrazom in pogrejeta.

Podobno je tudi z dobaviteljem električne energije. Njegova osnovna funkcija je, da uporabnikom zagotavlja elektriko za vsakodnevne potrebe po čim bolj ugodnih cenah. Ko se odločamo, kdo bo naš dobavitelj elektrike, nas večkrat, podobno kot modni trendi, prepričajo prav akcijske ponudbe, manj pa dolgoročno zagotovilo dobavitelja, da bo ta za nas na voljo za morebitna vprašanja, spremembe, ki bi jih želeli urediti, ali z razvojem novih storitev in ponudbe, s katerimi bo naša izkušnja porabe elektrike kar najboljša. O slednjem se verjetno večina niti ne sprašuje, vsaj dokler se ne znajde v situaciji, ko enostavni postopki, hiter odziv in prijazna pomoč svetovalca postanejo pomembni.

Menjava dobavitelja z enim samim klikom

Kako enostavni so postopki pri dobavitelju, lahko pokaže že sam postopek za pristop k dobavitelju oziroma za zamenjavo dobavitelja. Pri GEN-I lahko tega v celoti opravite digitalno: na spletni strani izpolnite kratek obrazec in v nekaj minutah vas na vašem elektronskem naslovu že čaka pogodba za dobavo elektrike. Za obrazec potrebujete le osebne podatke in podatke o merilnem mestu, ki jih v primeru menjave dobavitelja dobite na računu trenutnega dobavitelja električne energije. Pogodbo pa boste lahko z GEN-I sklenili z enim samim klikom na gumb v e-mailu.

Portal Moj GEN-I za spremljanje porabe, urejanje računov in dodatno podporo

Pri GEN-I sledijo načelu enostavnosti tudi pri storitvah, ki jih nudijo po ureditvi postopka za začetek dobave njihove električne energije. Za svoje odjemalce so razvili pregleden spletni portal, v katerega se shranjujejo vsi elektronski mesečni računi, omogoča spremljanje porabe električne energije in stroškov zanjo. V portalu se je možno naročiti na različne opomnike in prek njega vsak mesec oddati števčno stanje. Se vam v večernih urah pojavi vprašanje, vezano na vašo porabo električne energije? Prek portala ga lahko kar takoj posredujete GEN-I svetovalcu in že zjutraj boste prejeli odgovor nanj.

Klicni center za vse, ki stvari raje uredite prek telefona

Ob pospešenem razvoju kanalov za digitalno komunikacijo pa v GEN-I ostajajo zvesti tudi svetovanju prek telefona. Za svoje uporabnike in tiste, ki bi to želeli postati, so v njihovem klicnem centru na brezplačni telefonski številki 080 15 58 na voljo prijazni svetovalci, ki so opremljeni z informacijami za najrazličnejša vprašanja in težave – ki se morda to samo zdijo, s pomočjo svetovalca pa se spremenijo v enostaven odgovor in razrešitev nejasnosti.

Vsako odločitev je dobro pretehtati z več zornih kotov, odločanje po principu, da je najboljši trend dolgoročno zadovoljstvo, pa bo zagotovo prineslo najboljši učinek.

Komentarji