Poleg izobraževalnega programa na 31. SOF-u, je bila tudi slavnostna zaključna prireditev, na kateri so razglasili prejemnike oglaševalskih nagrad in stanovskih priznanj.
Kot agencija leta je naziv prejela agencija SHIFT, ki je digitalna agencija s strastjo do pripovedovanja zgodb. Naziv za znamko leta je prejela A1 Slovenija. Že drugo leto zapored je za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov postal Instant, za najboljšo produkcijsko hišo radijskih in zvočnih oglasov, pa Zavod Radio Študent. Nagrado za oglaševalsko osebnost je letos prejel strateg Mitja Tuškej, ki že več kot 35 let sooblikuje marketinško stroko. Naziv Oglaševalec leta 2021 je letos šel v roke podjetja Mercator.
Zmagovalca natečaja za Mlade kreativce sta postala Tit Lončar in Sara Sešlar Naraks iz agencije Pristop. S svojo idejo MRFY=ZAKON sta bila s strani petčlanske žirije pod vodstvom Tineta Lugariča najbolje ocenjena.
Podelili so še 3 velike nagrade, 28 zlatih in 36 srebrnih nagrad. Velike nagrade za projekte so dobili:
- projekt Babica oglaševalske agencije Futura DDB za LES MMS,
- projekt Nepričakovana vrnitev agencije Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer, Ingelheim in Roche,
- projekt Glavni proti jutru agencije Agencija 101 za Burek Olimpija.
Čestitke vsem zmagovalcem!
FOTO: Žiga Intihar