Proizvajalci jeklenih konjičkov zapravijo lep čas za iskanje privlačnega imena za nove »vrste« avtomobilov. Pri Audiju oznako »coupe« preprosto dodajo modelom, katerim ustreza. To so A3, A5 ter A7. V primeru novega Audija A7 zgodba ni nič drugačna.
 
A7 je bil prvič na očeh javnosti leta 2009 na »motorshowu« v Detroitu. Že takoj je požel veliko zanimanja in hvale. Leto kasneje je dejansko prišel na trg in odzivi ljudi so bili fenomenalni. To je bil Audijev prvi poizkus kupejevske limuzine in lahko rečemo, da mu je povsem uspelo. »Šminka« temu avtomobilu so definitivno bila velika lita platišča. Ta so prišla v kompletu z RS7 različico, drugače jih je bilo potrebno doplačati. Na naših cestah je bilo največ videnih osnovnih Audijevih sedmic. Te so (bile) gnane s 3-litrskim V6 dizelskim agregatom, ki je po mojem mnenju eden boljših motorjev narejenih kadarkoli. Motor brez težav prevozi tudi do 400.000 km, poraba je solidna, moči pa več kot dovolj. Po mojem mnenju je bilo v Sloveniji prodanih več kot 90 % Audijev A7 z omenjenim motorjem. Ostali pa so bili bencinarji z enako prostornino in številom valjev. Ti so bili močnejši, imeli so lepši zvok, »žejni« pa so bili skoraj dvakrat toliko, kot dizli. Peščica kupcev pa si je umislila S7 ali RS7 z V8 bi-turbom, ki je premogel nekje 600 konjskih moči.
 
Zgornji odstavek je napisan v pretekliku, čeprav je na cesti še večina slovenskih A7. Sedanjik, oziroma prihodnjik pa sem prihranil za drugo generacijo Audija A7, ki je že predstavljena, na trg pa naj bi prišla naslednje leto. Sicer je avtomobil že na testiranju pri nekaterih večjih svetovnih oglasnikih.
 
Ko sem prvič uvidel slike novega A7, sem bil preprosto osupel. Po mojem okusu je to najlepši avtomobil na svetu. Seveda ima vsak posameznik svoj okus, ampak vselej menim, da si pri Audiju zaslužijo pohvale za to mojstrovino.
 
Če začnemo na sprednjem delu, Audi ponuja 3 različice žarometov. LED tehnologijo, HD Matrix LED in HD Matrix LED z Audijevimi laserskimi žarometi. Definitivno se najbolje obnesejo laserski žarometi, ni pa potrebno omenjati, da bodo po vsej verjetnosti na voljo le ob doplačilu. Na zadku avtomobila zadevo krasijo prav tako LED žarometi, ki so razpotegnjeni čez celoten zadek avtomobila. Na zadku pa se nahaja že poznan spojler, ki se avtomatsko dvigne nekje pri 100 km/h ter avtu zagotavlja boljši oprijem pri višjih hitrostih.
 

Vir: audilibrary.audiusa.com

Največ sprememb pa je bilo narejenih v notranjosti vozila. Tako kot pri novemu A8, je vse skupaj zelo digitalizirano. Celoten sistem je po Audijevih besedah hitrejši kar za 50x. Na voljo pa imamo kar tri zaslone. 10.1 ter 8.6 palčna zaslona sta postavljena na doseg rok, tretji pa nadomešča števce za volanom in je velikosti 12.3 palca. 10.1 palčni zaslon je namenjen navigaciji ter ostalim možnostim, manjši pa nadomešča tipke (npr. nastavitev temperature, gretje sedežev…). »Head-up« zaslon se kot po navadi znajde na seznamu dodatne opreme in ni serijski. Sedeži naj bi bili sila udobni, možno pa bo izbirati med Nappa usnjem, Valcona usnjem ter kombinacijo z alkantaro. Seveda v vseh možnih barvah. Udobja je dovolj za večino zahtevnih ljudi, tudi na zadnjih sedežih. Preglednost avtomobila pa je kljub kupejevski obliki dobra.
 

Vir: preformancedrive.com.au

Zaenkrat bo na voljo A7 z novo oznako 50 TDI. Dizelska izvedba bo zagotovila 286 konjičev ter 479nm navora. Bencinska različica pa bo nosila ime 55 TFSI, ki bo razvila 340 konjičev ter do stotice pospešila v le 5,3 sekunde. V načinu »ECO« bo avtomobil precej varčen, po cesti pa bo »plaval«. Dizelska različica bo imela že poznani odličen audijev Tiptronic, 55 TFSI pa bo imel nov menjalnik z imenom »S-Tronic twin-clutch gearbox«, ki bo uravnaval navor na zadnjih kolesih in preprečeval zdrse zadka. O izvedbah S7 ter RS7 so pri Audiju še skrivnostni.

 

N. P.

 

Vir: https://carbuzz.com/reviews/2018-audi-a7-sportback-first-drive-review-the-pursuit-of-wow

Komentarji