Postopki ustvarjanja video oglasov ostajajo enaki, kljub temu pa se metode oglaševanja spreminjajo. V času epidemije ljudje več časa preživijo na različnih napravah, tako se možen čas za oglaševanje poveča.

Umetna inteligenca in video oglasi

Umetna inteligenca v zadnjih nekaj letih prodira na različna področja. Za njo so veliko zanimanje izrazile vojske največjih držav, prisotna pa je pri razvoju avtonomnih vozil, financah, strojništvu, celo političnih kampanjah in tudi v oglaševanju. Strojno učenje v okviru umetne inteligence je ena izmed najbolj sofisticiranih metod za oglaševalce. Za svoje delovanje sicer zahteva veliko količino podatkov. Tako lahko na osnovi podatkov o uporabnikih in sledilcih na družbenih omrežjih pripomore k temu, da vaši oglasi lažje dosežejo določeno ciljno skupino.

Oglasi znotraj aplikacij

Veliko podjetij se ne zanaša zgolj na mobilne različice svojih spletnih strani, temveč uporabniku ponudijo mobilno aplikacijo. Čeprav te izboljšajo uporabnikovo izkušnjo, pri njih naletimo na oviro in ta je prenos same aplikacije. Ljudi je treba motivirati k prenosu aplikacije. To lahko dosežemo z ekskluzivnimi popusti in nagradnimi igrami. Kot dodatno prepreko, ki stoji uporabniku na poti do nagrade ali popusta, lahko uporabimo video oglas, katerega si mora uporabnik ogledati v celoti.

Med predvajanjem v živo

Oglasi med predvajanjem v živo oziroma med t. i. “stream-i” postajajo vse bolj razširjeni. Predvajanje v živo je postalo precej popularno, ta pojav pa s pridom izkoriščajo tudi oglaševalci. YouTube ima že nekaj časa vzpostavljen model oglasov med video posnetkom in temu trendu je sledil tudi Facebook. Oglaševanje med posnetki, ki so predvajani v živo, omogoči, da dosežete veliko število uporabnikov v točno določenem času.

Pokončno in ne ležeče

Govorimo o formatu oglasov. Za oglaševanje je priporočljiva pokončna postavitev, saj veliko ljudi dostopa do spleta preko mobilnih naprav. Podatki iz ZDA kažejo na to, da je uporaba mobilnih naprav v zadnjih 5 letih poskočila za več kot dvakrat (222 %), dostop do interneta preko mobilnih naprav pa je že presegel dostop do svetovnega spleta preko računalnikov. Večina družbenih omrežij uporablja mobilne aplikacije s pokončno postavitvijo, zato so oglasi v takšnem formatu najprimernejši.

Oglasi različnih dolžin

V zadnjih letih so oglaševalci strmeli k čim krajšim oglasom – prišli so do optimalnega trajanja oglasa in ta naj bi bil 6 sekund. Kljub temu to ne sme biti pravilo, katerega bi se v vsakem primeru držali. V primeru daljšega oglasa, se ne splača truditi s skrajševanjem, ampak ga je potrebno prilagoditi svojim potrebam. Tako je lahko uspešen tudi oglas, ki traja od 30 do 60 sekund in vsebuje kratek napovednik.

“Influencerji” ali vplivneži

Tudi to je področje, ki predstavlja priložnost za oglaševalce. Vplivneži ne predstavljajo samo pisanja blogov in sponzoriranih Instagram objav. Lahko pripomorejo k prepoznavnosti znamke, tako da se pojavijo v oglasu. Ti ljudje imajo za sabo veliko število ljudi, ki jim sledi. Omogočijo lahko veliko bolj oseben in intimen odnos s ciljno skupino oglaševanja.

 

Povzeto po: Adlibweb

J. R.

Komentarji