Kot smo pred nekaj dnevi že pisali, je Porsche predstavil popolnoma električni model Taycan. S Taycanom so postavili rekord za najhitrejši krog s štirivratnim popolnoma električnim športnim avtomobilom na Nürburgringu. Progo Nordschleife je Porsche osvojil v 7 minutah in 42 sekundah. Čeprav za povprečnega kupca avtomobilov ni relevanten podatek, je hitrostni rekord na najznamenitejšem nemškem dirkališču za Porsche precej pomemben.

Porsche želi svoj novi model predstaviti kot najhitrejši in najbolj tehnološko dovršen EV v svojem razredu. Elon Musk je pred dnevi na Twitterju zapisal, da bo Tesla svoj model S prihodnji teden peljala na Nürburgring. Če ne bi vedeli za nedavni Porschejev uspeh, bi menili, da med objavo Elona Muska na Twitterju in Porschejevim dosegom rekorda ni povezave. Tako pa ni dvoma, da je čas njegovega zapisa naključen. Musk se je odzval na konkurenco. Nekateri kritiki namreč trdijo, da bo Porsche s svojim novim modelom poslabšal poslovanje Tesle.

Taycan je na Nürburgringu dosegel precej dober čas. Najbolje se je izkazal skozi zavite odseke in prvo polovico proge prevozil hitreje kot Porschejev model Panamera. Njegova slabost se je izkazala na ravnih odsekih. Tu imamo v mislih predvsem absurdno dolgo ravnino pred ciljem (2,86 km). Ta omogoča zelo visoke hitrosti (približno 320 km/h). Zaradi tega imajo vozila z visoko končno hitrostjo na Nürburgringu prednost. Steza Nordschleife ima poseben značaj in ni reprezentativna za dogajanje na drugih dirkalnih stezah, kjer se dosegajo nižje hitrosti.

Tesla je pri zasnovi svojih avtomobilov precej drzna. Performance različica modela S pospeši od 0 do 100 km/h v 2,5 sekunde, medtem ko Taycan Turbo S za to porabi 2,7 sekunde. Bo avtomobil Elona Muska 20,8 km dolgo stezo prevozil hitreje kot v 7 minutah in 42 sekundah? Musk je predstavitev Taycana spremljal z veliko mero zanimanja. Poleg njegovega zapisa na Twitterju o Nürburgringu je komentiral poimenovanje Taycanovih različic. Sprašuje se, zakaj sta različici poimenovani Turbo in Turbo S, čeprav avtomobila pravzaprav nimata turbopolnilnika. Začenja se boj med EV-ji. Kako uspešen bo Teslin model S, bomo videli prihodnji teden v Nemčiji.

 

J. R.

Vir: the Verge

Komentarji