Mislite, da veste vse ali pa zelo veliko o Facebook oglaševanju? Od 1. septembra 2019 dalje se bo to spremenilo – ustvarjanje oglasa bo bolj enostavno, kar je tudi prioriteta Facebooka zaradi maksimizacije profita.

Veste, kaj pomeni CBO (campain budget optimization)? Če še ne veste … To je optimizacija vložka na nivoju kampanje. Ravno tu pa bo s septembrom prišlo do največje posodobitve algoritma. Lahko bi rekli, da algoritem postaja pametnejši, saj ne bomo več izbirali med tem, ali vklopimo CBO ali ne, ampak bo pri kreiranju oglasa optimizacija vložka avtomatsko vključena vsakič, ko bomo kreirali oglas.

Vložek, namenjen za oglaševanje se določa na podlagi nabora oglasov (“ad-seta”) in ne na nivoju kampanje.

KAJ TO POMENI ZA OGLAŠEVALCE?

Cilj vsake kampanje je kreiranje različnih ciljnih skupin, marketinških strategij in testiranje, kaj se najbolj obnese. Zaradi veliko neuspešnih kampanj je Facebook dodal CBO in s tem poizkušal zmanjšati število neuspešnih kampanj.

Prehod na popolnoma avtomatski CBO naj bi bil v začetku leta 2020

Vse pa ni tako rožnato. Problem nastane, ko Facebookov algoritem zelo kmalu (lahko že v nekaj urah) določi “zmagovalni oglas kampanje”, kar pomeni, da bo temu oglasu namenil približno 90 % vložka, medtem ko si bodo ostali oglasi razdelili zgolj 10 %.

KAKO SE TEMU IZOGNEMO?

  1. Po nekaj urah/dnevih, ko algoritem določi “zmagovalca”, kampanjo duplicirajte in izklopite CBO.
  2. Določitev minimalnega dnevnega vložka (V kolikor oglas ne bo dosegel pričakovanih rezultatov,Facebook oglasa ne bo prikazoval.)
  3. Določitev maksimalnega dnevnega vložka (V primeru, če želimo porabiti maksimalo 25 % vložka na tem točno določenem ad-setu.)

VČASIH LOČEVANJE PLATFORM/NAPRAV, ZDAJ NE VEČ!

Tu je stvar enostavna. Včasih je bilo potrebno ločevati kampanje glede na napravo (desktop/mobile/tablet), prav tako glede na platformo oglaševanja (FB/Instagram), sedaj pa je najbolje, da to delo prepustimo kar algoritmu. Več prostora kot mu damo za delovanje, boljši bodo rezultati oglaševanja. Tam, kjer bo algoritem našel več uporabnikov, katerim je vaš oglas zanimiv, tam ga bo več predvajal.

Komentarji