Pred kratkim smo pisali o največjih avtomobilskih neuspehih. Ti predstavljajo spodletele načrte proizvajalcev avtomobilov. Eden pogostejših razlogov je bil izgled. Pričakovali bi, da bi se oblikovalci avtomobilov spametovali in oblikovali vozila, ki so na prvi pogled prijetna. Temu vsekakor ni tako. Zadnje čase zelo medijsko prepoznavno podjetje Tesla je ustvarilo poltovornjak cybertruck. Dizajn cybertruck-a je futurističen, če ne celo “apokaliptičen”.

Tesla je nov poltovornjak spretno skrivala – javnosti je bil predstavljen 22. novembra. Številni so nov model Tesle označili za spodrsljaj, vendar število naročil pravi drugače. Predstavitev je zaznamoval neuspeli preizkus neprebojnega stekla. Elon Musk je namreč trdil, da je steklo neprebojno. Ko je stopil na oder se je izkazalo, da steklo na voznikovi strani v resnici ni neprebojno. Musk se je znašel v zadregi. Najprej je glavni oblikovalcev Franz von Holzhausen steklo preizkusil s kladivom. Udarci niso povzročili nobene škode. Vse bi bilo v redu, če bi se testiranje tukaj zaključilo, vendar je ustanovitelj Tesle šel korak dlje. Glavnemu oblikovalcu je naročil naj v steklo vrže kovinske kroglice. Steklo je počilo in se poškodovalo ob udarcu prve žogice. Z metom druge je sledil enak rezultat – ogromna škoda. Elon Musk je bil očitno presenečen, znašel se je v zadregi. Po predstavitvi je vrednost delnic Tesle padla za 6 %. Vrednost podjetja se je tako zmanjšala za 768 milijonov dolarjev in sedaj znaša 23,6 milijard dolarjev.

Proizvodnja Teslinega poltovornjaka se bo začela šele leta 2021, število prednaročil pa je že zdaj preseglo mejo 200.000. Zanimivo je, da je Tesla dosegla to število brez oglaševanja in plačanih člankov. Za to so poskrbeli mediji in skupnosti na socialnih omrežjih. Zagotovo ste zasledili kakšno sliko, ki se nad novim Teslinim vozilom zgraža ali se iz njega norčuje. S tem se je beseda o cybertrucku razširila in število prednaročil je začelo rasti. Če predvidevamo, da je Tesla namenoma povzročila razbitje stekla, je to genialna marketinška poteza. Ne glede na to, če je bilo razbitje stekla spodrsljaj ali namerna napaka, je to dobro vplivalo na promocijo podjetja in njihovega novega vozila, saj število naročil raste iz dneva v dan. Veliko za promocijo sicer stori Elon Musk s svojimi objavami na Twitterju. Pred kratkim je recimo objavil, kako cybertruck po klancu navzgor potegne poltovornjak Ford F-150.

Vir: Unilad

J. R.

Komentarji